Uppdatering?

Jo det är väl på tiden men som vanligt är tidsbrist nyckelordet!
Idag har vi även fått besök av Irma och Åke som ska stanna någon dag, åhh vad roligt!!!
För övrigt tränar vi på kvällskvisten, busar på dagen och stångas på  morgonen. Var inne hos Marianne för att fixa mina glasögon och hon bara skrattade. Vad har du gjort med dina stackars glasögon eller vem.. En liten ledtråd satt på min vänstra arm..
Nu ska jag gå upp och vara trevlig tänkte bara göra ett effektivt inlägg..
Mer bilder hittar du på:
www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Ha det så gott alla som jag känner!

257322-185

Kram från oss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej =) Vilken tid passar er bäst om jag ska kika förbi? Jag vil ju gärna att Willw är vaken.. Kraaam!

2007-10-30 @ 22:32:04
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Hej, allihopa! Vilka fina bilder. Jag kan titta på dom hur länge som helst och fantisera att jag är med er. Ibland fantiserar jag tills jag blir rädd att jag ska bli underlig i huvudet och hela tiden leva i en fantasivärld. Ska snart till doktorn och hämta mina recept, blodtrycket och "skitdesamma dropparna".
Himlen hänger på marken och är dimmigt. Fy sjutton!
Men i alla fall önskar jag er allt gott och väl och glöm aldrig hur mycket jag älskar er alla och är rädd om er.
Miljoner kramar från mamma och allt vad jag är.

2007-10-31 @ 09:34:43
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Anna

Lilleman brukar sova vid tolv till ett och sedan vid fyra till fem ungefär. På torsdag är vi på stallet klockan 13:00 men annars är vi hemma!
Det är bara att kika förbi!

2007-10-31 @ 21:04:23
Postat av: Jessica

Jag tackar så mycket för tipsen, det återstår att se om jag väljer något av de. Ni är så underbara och goa.. Tusen kramar till er..

2007-11-01 @ 23:29:02
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0