Vi lever..

Men vi har väldigt mycket att stå i...
Nu kanske det lugnar ner sig något när lillvännen är på bättringsvägen.
Fick ett härligt uppvaknande inatt klockan 03:00. Hade honom i sängen hos mig. Vaknade av att han spyr över mig stackars lilla vän. Han såg så förvånad ut.
Idag har han dock mått prima ingen krånglig mage och inget äckel päckel.
För övrigt går dagarna så fort vi har ju lite och stå i men men det blir nog lite lugnare nu när vi slipper blöjbyte minst en gång i timmen.
Igår kväll körde jag ett träningspass med Shiva på gräsmattan. Hon är för underbar min lilla hund. Hon är så observant och tycker att allt vi gör är stenkul. Momenten sitter klockrent törs jag nu säga förutom apporteringen då vill säga. Hon tuggar på apportbocken och släpper den för tidigt ännu men det är bättre.
 Nu de här dagarna har vi ju haft ganska mycket besök och det förvånar mig varje gång att hon inte skäller när det kommer någon, ibland orkar hon inte ens stiga upp.
Ska jag hjälpa dig att bära ut tvn?
Ska vi ta datorn med??
Fin fin hund.
Idag har min mamma,Olle Borgman,  Rune och Fjällman varit och hälsat på. Igår var familjen Lövgren här, Dempsy och Fjällman gästade oss även med ett besök. Idag har vi även tagit en snabb promenad till lillica när mamma var här. Lillen tog en härlig tupplur ute i kylan, nerbäddad till näsan givetvis.

257322-182
Lillen har lärt sig ett nytt trick, han trycker med hälen.. Då kan man göra annat med klåfingrarna..

Ken mår bättre för varje dag som går och det syns att han blir stadigare på benen. Han skrämmer mig jag är så rädd att han skall ramla. Tyvärr har han svårt att sova i sängen, vi ska prova och se om det blir bättre och sova i soffan istället. Vi har beställt en princessmadrass från distriktet som vi kan ha i sängen då kanske det går bättre.
Ken du är min hjälte! Vi älskar dig och nej vi tycker inte att du är jobbig. Mår dåligt om jag inte får hjälpa dig!!

257322-181
Stenkul att åka rullstol, kan hålla i mig själv bara du aaldrig släpper ner mig pappa!!
En gång till, en gång till........

Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Kunde inte sova så jag klev upp strax före sju. Vad fina ni är! Och det glädjer mig så att det går bättre dag för dag, det är det enda som cirkulerar runt i mitt huvud. Skönt att det blir bättre i lillemans mage med, det är verkligen inte kul när dom små liven har krångel med magen, men det är ju sådant som händer.Här är det frost ute, det var nog kallt i natt. Men bättre det än regn. Ha nu en bra dag och lycka till med allt, vi hörs. ÄLSKAR ER!

Jeanette

2007-10-20 @ 08:25:00
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0