Äntligen!

Fungerar  vårat internet!!!
Vad jag är beroende av datorn det är ju helt sjukt.
Vi har haft en ganska lugn vecka. Veckan började med lite terapi för Anna.
Jo det är säkert nu är det dags igen men inte myror denna gång utan getingar.
Huga! Fasansfulla nyttodjur det där. Eller getingar är väl bra så länge de håller sig på mattan eller blommor vilket man nu vill..
Så länge de inte vistas i mitt sovrum!
Jag övervann dock min skräck och till min egen förvåning var jag lugn när jag avrättade den stackars saten. Det sista jag vill är ju att skrämma min lilla vän så då är det ju bara att bita ihop.
Annars rullar livet på i lugn takt vissa dagar och gas i botten andra. Vissa dagar funderar jag om vi aktiverar oss nog och andra dagar hinner jag aldrig tänka den tanken.
Onsdag spenderades i allafall på bhk tillsammans med William och Petra och vovvarna förstås. Hon är så go lillgumman, hon hjälpte till hela träningen och passa William och tränade även Shiva. Det var så roligt att ha med dig gumman! Du får följa oss när du vill!!
Kanske blir lite oftare nu när ni bor i Arvidsjaur med.
Shiva var en liten pärla men gjorde en rivare på platsliggningen. Till hennes försvar får jag väl säga att matte inte var helt fokuserad på henne utan pratade vilt med William och Petra.
Sedan gjorde hon en kul grej med. Hon är visst släkt med Nikki det har vi sett bevis på...
VId inkallning brukar hon ibland hoppa upp i magen och magpumpa mig, något jag var beredd på men vad som hände var jag inte riktigt med på..
Jag gjorde en inkallning, Shiva kommer som en raket istället för att magpumpa matte eller göra en korrekt ingång hoppar hon upp på min axel nuddar mitt huvud och ner igen går på rätt sida och tittar upp. Visst var jag bra nu matte, godis eller boll tack!
Spänsten är det inget fel på!
Sedan efter onsdag blev det tro det eller ej torsdag, veckans höjdpunkt!
Jo han kom hem i veckan med,  mitt hjärta!
I torsdags gjorde William förresten framsteg med pottan som tidigare var en väldigt bra lek kamrat men är nu även en potta. Han är så duktig min lilla skatt. Han har nu pinkat två gånger. Kanske inte så intressant att veta men mamma och pappa är så stolta!!
I övrigt har lilleman roat sig med att dra ut bakformar, skärbrädor, slevar och annat smått och gott ur mammas bakskåp.
Nu skall vi snart se film med Liam.
Kanske Emelie och Rune med.
Har förresten  lagt ut bilder på den andra sidan.
www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Ha det gott och sköt om varandra!

257322-143257322-142
Han går inte på droger jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Godmorgon, mina skatter! Har ni sovit gott? Kul att äntligen internet fungerar igen. Här har vi inga bekymmer med getingar, men det brukar normalt vara det. Duktig är lilleman som börjat potträna, han gör ju stora framsteg. Igårkväll var jag helt utslagen, somnade i fåtöljen och vaknade vid ettiden alldeles ledbruten. Nu ska jag köra till bageriet och köpa lite bröd till frukosten. Ha det så bra och sköt om er. Jag är så rädd om er och vill er allt gott och väl här i världen. Älskar er!
En hälsning till min nya kompis, Jessica också.
Jeanette

2007-09-08 @ 08:27:42
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Kul att höra att ni lever.. Jag verkligen tok-saknar er nu, jag måste träffa er till veckan.. Varför var du och hälsade på mamma och pappa? Jag blir ju avis. Ha ha! Nu ska jag på stalo! Kraaam!!

2007-09-08 @ 23:32:52
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna och den söte vilde!

Visst är vi busiga!
Vi kan vi med.. hi hi
Hoppas du hade kul på Stalo din partypingla!
Vi vill träffa dig med ju! Säga bara till när du har tid. Idag ska vi träffa mormor, tisdag har vi mammaträff 13:00, torsdag kanske barntimmar klockan 11:30 annars har vi inget inplanerat.

2007-09-10 @ 12:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0