En rättelse!

Kanske var lite kryptisk i gårdagens inlägg men det var detta jag syftade på:

http://www.pitea-tidningen.se/artikel.
http://www.norran.se/artikel.php?id=7273683&avdelning_1=104&avdelning_2=0#

Det är ju så hemskt!
Idag har vi varit på promenad till stallet. Hälsade på och visade Erika och Petra de nya hästarna som jag hittat på annons. Vi får väl se om jag hittar något mera, skall ringa runt får vi se.
En grej som var mindre kul var när jag hittade Tarette, hästen Lollo skulle köpa men som var trasig överallt. Dessutom var ägaren inte riktigt klok. Nu säljes den utan ett ord om skador. Hur kan man??
Efter att vi hade hälsat på på stallet var vi in på dollarstore och köpte ljus, mm jag vet ovanligt va!!
Jag kan inte hjälpa det, jag gillar faktiskt ljus särskillt som luktar gott det är min drog..
Vi köpte även nya leksaker till en viss Shiva de hon hade är massakerade.
William vet dock inte om att vi var på dollarstore, han sov så sött hela tiden. När vi kom hem hann vi bara äta då ringde Johanna. Hon och Elsa kom förbi och  hälsade på, det var såå roligt! Det var så kul att ni kom och hälsade på!!! Vi måste se till att inte låta det gå så lång tid till nästa gång eller hmm främst jag då!!
Hälsa en godmorgon puss till Elsa från oss om du läser detta annars får du ge henne en när du läser det. Tycker om er!!
257322-168257322-167Pussgurka!
Fler bilder finns på den andra sidan:
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Hittade förresten nyss de här..
257322-171Fjällbrantens Tell, Shivas morfar
257322-170Pappa Divagårdens Cliff
Visst är han tjusig!

Nu skall jag gå och titta på mitt favvo!
Imorgon ska vi hälsa på far och då ska jag filma! Så det så!
Kram på er alla jag känner!
Ken du vet att vi älskar dig mest i hela världen, vi saknar dig!!
257322-169

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg ros-bild, jag känner igen den ;) Jag saknar er!

2007-09-19 @ 10:37:04
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Jo jag tyckte den var så fin så jag tjuvade den..
Vi saknar dig med!

2007-09-19 @ 12:19:11
Postat av: Contezza

hejsan!

Snälla du mejla till mig så fort du ser detta!
Ang hästen tarette!
Har varit fodervärd på henne innan hon såldes upp till övik.
Snälla mejla till mig!

2007-10-16 @ 14:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0