Grattis! Grattis!

Vad himla duktig du är gumman! Inte säger du något din lilla smygis..
Ett jättegrattis från oss till dig!

Vi lever men vårat bredband har sagt upp sig, hoppas att vi får till det snart. Jag har upptäckt att jag är beroende. Jag är beroende av fler saker med:
William, Ken, kaffe, hundar, godis ( tyvärr) och säkert en massa fler saker.
Sen sist har nog mycket hänt men jag vet inte riktigt vad. Lilleman har VM i att göra blåsljud när han äter, vovvarna tränas flitigt. Cleo ser nu ut som en blandning mellan en råtta och en skabbräv. Inte lätt att vara vovve när matte skall leka frisör.
Min underbara bättre hälft har nu gjort färdigt golvet, bytt dörrar och listat. Väldans tjusigt blev det!!
Tyvärr åker han ju bort imorgon.. buuhuu!
 Jo vi har även varit förbi på stallet, både på personalmöte och öppet hus! Vi var dock lite sena på öppet hus, vi missade ponnyridningen. Det gör inget för lilleman har redan premiär ridit.  Han tyckte det var kul att luggas och goa stackars Mona.
Lilleman har även fått sina första skor, nu är det bara att traska på ute. Han vill nämligen inte gå inomhus då vill han krypa istället. Ute springer han på som en fartdåre!
 Hoppas att jag får igång datorn annars blir det ingen uppdatering förrän till helgen då  Ken kommer hem igen.

Ha det gott alla som jag känner!

William hälsar förresten lycka till till världens bästa farmor! Vi håller fortfarande tummarna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst är jag busig? =)
Har ni något speciellt för er på tisdag? Kram

2007-09-02 @ 21:47:24
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Hej! Synd att erat internet krånglar, det är irriterande, det händer hos oss också ibland.
William blir nog en liten ryttare, cowboy. Vi har bara skitväder, regn, kallt, sol ibland. Hur är det i A-jaur? Har inget hört om jobben ännu, men ansökningstiden går ut i morgon och en tjänst senare i september. Men dom har säkert vikarier som får fast anställning. Men skam den som ger sig. Eller hur?
Förresten, stort GRATTIS till Jessica i efterskott.
Nu önskar jag er en fortsatt trevlig dag och miljoner kramar fr. Jeanette. ÄLSKAR ER!!!

2007-09-04 @ 10:09:28
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Tack Jeanette.. Eftersom deras internet krånglar så kan jag tala om att vårat väder inte heller är så bra.. Det är nästan nollgradigt på nätterna och sen på dagarna är det typ 6-8 grader och det blåser..

2007-09-04 @ 10:25:40
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen mamma. Hoppas att du har haft en kanondag med tårta och godsaker. Jag ringer på torsdag när jag är hemma från jobbet.

2007-09-04 @ 20:32:19
Postat av: Ken

Vafan syns inte namnet för....

2007-09-04 @ 20:35:37
Postat av: Jeanette

Tack världens bästa kille. Du är så snäll och omtänksam. Jag är den stoltaste mamma som finns.
Har inget hört ännu om jobben, men det dröjer väl
några dagar.
Miljoner kramar från mamma, älskar dig.

2007-09-05 @ 16:42:06
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Grattis i efterskott Jeanette!

2007-09-06 @ 22:07:26
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

Tack, snälla Jessica! Hoppas allt är bra, Ska fara och jobba nu, men jag skulle kunna sova vidare istället.
Kram fr. Jeanette

2007-09-07 @ 06:10:42
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0