Jag ser det snöar!!

Jag blir barnsligt glad när det snöar fastän jag är en gammal tant nu!
Imorse regnade det för fulle men sedan kom snön. Jag och lilleman klädde genast på oss och gick ut i snön. Han såg så förvånad ut med sina stora blåa ögon och pekfingret i högsta hugg. Han är för go!
Shiva tyckte att de var konstigt att gå på, hon såg ut som hon gick på glödande kol tills hon kom på att snö är gott, spännande och lattjo lajban!
Ett gott skratt förlänger livet, då måste jag bli långlivad jag gör ju inget annat!
257322-163Kasta då!!257322-162Var är snöbollen??
Vi har lagt ut mer bilder på den andra sidan längst bak i albumet efter alla tråkiga rep bilder på Bettan.
www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej på er! Ja se det snöar, vad ni är lyckliga. Ännu mer vill jag komma hem när jag ser bilderna. Har även tittat på web-kameran och snön ligger ju kvar. Inte underligt att William och Shiva såg förvånade ut. Här är det 21 i skuggan idag, men imorgon skulle det bli kallare igen. Husvagnen blir nog jätte fin. Tur att det inte snöade i helgen när Ken höll på med den. Nu ska jag stoppa mat i munnen, har jobbat ett extra skift idag. Miljoner kramar till er fr. Jeanette

2007-09-17 @ 14:14:15
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0