Kortfattat!

Blir det. En kort avrapport av dagen. Bloggen var så sen så jag har inte kunnat lägga ut något förrän nu, och nu har jag inte riktigt tid.
Idag har vi varit på mammaträff på galaxen. Det var mycket trevligt många barn. Min bil har strejkat men med lite övertalning går den igen. Vi har varit en snabbis på stallet och druckit kaffe, nja eller jag har det i allafall.
Ikväll har vi busat, mycket tittut och nu kommer jag och tar dig!!! Det är poppis!
Har även hunnit med att ta en kvälls siesta och tränat Shiva en stund i regnet. Vi tränar må ni tro på detta apporterande, vi får väl se hur det går. Det går i alla fall bättre nu än i söndags.
Nu skall jag gå upp och kika på So you think you can dance mitt favvo.
Har även uppdaterat den andra sidan..
Min vovve fick leka fotomodell!

http://www.williamlundqvist.spaces.live.com/

257322-155
Nej detta är ju inte Shiva, om så väl vore.
Detta är ju hennes helheta helbror Scott. Han har minsann kläm på det där med apportering!
Ser ni någon likhet?
257322-154
Min gumma! Fler heta bilder finns på den andra sidan.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja visst är de lika. =) Lyckades inte komma in på den andra sidan... klickade kanske på fel länk.
Vad kul att att se en bild på Scott här!!!
Ses kanske på träningen ikväll.

2007-09-12 @ 10:22:05
URL: http://scotts.blogg.se/
Postat av: Anna

Lika som bär!!
Jo vi syns ikväll!

2007-09-12 @ 12:48:56
Postat av: Anna- datageni!

Hade visst råkat skriva fel adress, nu ska det fungera! Om inte scrolla ner till inlägget Äntligen! Där finns en länk som fungerar.

2007-09-12 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0