Chill Out

Stefan har hittat sig en tjej. Söt som socker är hon och luktar som en ros. Verkar vara väldigt social..
Det blir nog bra det där!
image330
Jag vill också ha en valp. De luktar ju så gott! Fast jag vet ju hur det är, efter ett tag vill man ju bara att de ska bli vuxna och sluta smaska på mattes skor och kissa i köket.
Idag har vi varit hemma från dagis och arbete. Lilleman är krasslig, han är bättre men har lite feber ännu även om det inte är så mycket. Full rulle är det hos oss ändå.
image331
Farfar och lillen leker med klädnypor.
image332
Tusen tack Heidi för de vackra rosorna!
Hade ingen lust alls att låta er fara, Huset är så tomt och tyst.. snyft...

Jo jag glömde ju säga igår att jag investerade i en klicker. Har börjat klicka in båda hundarna lite smått.
Nu måste jag bara anmäla mig till den där tävlingen också, vet inte om jag törs nu har vi ju inte tränat aktivt på ett tag.
Jag ska fundera på saken en liten stund..
 
Ikväll har herren i huset varit väldans motsträvig och ville inte alls sova. 22:19 somnade han. Jippie!Tålamodskrävande det där med föräldraskap, men obstinata tonårsbrudar är nog värre!
Nu ska jag ta mig en kopp rykande hett the och krypa upp i soffan med min valpdoftande sambo!


Kolla in den här, vilken ruskigt bra låt..

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0