Då kom den till sist..

Den jobbfria helgen med qualitytime ute i det fria!
Vilken underbar dag det var idag. Solen sken, humöret är på topp.Lilleman är lycklig och Ken likaså.
Vi åkte iväg till abborgrobban och käkade, solade och åkte bob. Shiva och jag hann faktiskt med lite träning ute idag med. Tänk om vi kunde få  ett obegränsat antal sådana här dagar. Å andra sidan skulle de inte upplevas lika speciella om man fick det. Utan dalar får man inga toppar men målet måste ju ändå vara att få uppleva fler toppar än dalar.
image318
Visst har han skön stil!
image319
Jo jag vet att jag sagt det förr men hon är ju så himla fin så jag säger det igen...
Miin fina schäferflicka!

image320
Jo jag glömde ju att säga att vi såg ett riktigt vårtecken flera gånger som jag aldrig hann få med på bild. Vi såg svanar som landade på älven två gånger.

Imorgon kommer det fler toppar då får vi besök. Kens jobbarkompis Fredrik från Svensbyn med familj. Ni kanske minns att vi pratat om honom vid olyckan. Han var ju med och var först på platsen och tog hand om mitt hjärta.
Det var han som hade den coola hunden Darko.
Nu ska jag sola mig i glansen att Brolle är kvar en vecka till, i övrigt måste jag nog erkänna att körslaget inte var särskillt bra men jag diggar Brolle helskarpt.
Nja eller han balanserar galant  mellan läcker och tönt, än så länge vinner läcker.

Ken du leder ligan ändå
Du är den soldränkta, daggvåta jordgubben en tidig sommarmorgon.
Knastret av mina skor som går i den kalla snön, doften av skogen en regning dag listan kan göras oändlig min älskade!
Tack förresten för den ultimata kärleksförklaringen.
Takida-Curly Sue

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jessica i fyllan..

Brolle är ju söt! Han ska gå med jag och Frida på balen ;) ellewrr så inte men vi låstas ;b nu ska jag klä mig opch sen se om någon kan skjutsa mig till Stalo. Puss/Jessi

2008-04-19 @ 23:05:17
URL: http://jessica05.devote.se
Postat av: Jessica dagen efter..

Jag tycker fortfarande Brolle är söt! Men han ska nog inte gå med oss på balen, även om vi skulle vilja de.. Hehe

2008-04-20 @ 16:19:32
URL: http://jessica05.devote.se
Postat av: Anna

Ska han inte, så himla tokigt då! Vad himla kul att du hade så skoj. Ken tyckte eller jag med tyckte att det var kul att få ett meddelande av dig på lyran!

2008-04-21 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0