Ett litet lurvigt troll.

Är Shivas nya leksak. Emmas lille valp. Hon är helt knäckt när vi kommer hem efter att ha varit med honom hela dagen han är nämligen bara 4 månader gammal och tiny men väldans energisk.

Idag har lilla schäfern skämt ut sin mamma bigtime!
Vi var på väg till jobbet på promenad i vanlig ordning. Jag skulle in på dollar men de öppnar ju tio så jag tog det lite lugnt och passade på att träna lite på gångstigen. Hon gjorde en superinkallning och jag berömmde henne nog så häftigt. Hon skulle hoppa upp och pussa mamma. Det hon glömde var att hon är en stor gumma nu och väldans tung. Hon stötte mig i munnen med sina tänder vilket resulterade i att blodet rann och vägrade sluta rinna. Ni vet ju hur det blöder ur munnen. Snön på backen var röd. Då kom två damer och sedan en farbror och promenerade förbi. De trodde ju givetvis att den stora farliga schäfern hade bitit mig. Jag var så avdomnad i munnen så jag såg ju inte hur det såg ut heller. När det slutat blöda var det ju faktiskt ingen fara. Lilla Shiva blev alldeles förskräckt och skämdes som en hund. Ha ha ha där fick jag till det..

Jo igår gjorde vi också en fin grej. Jag promenerade hem efter jobbet typ vid 22:30 då brukar jag sällan möta någon efter gångstigen så Shiva var lös. Jag pratade i telefon och såg inte att det kom en stackare och sprang. Shiva sprang fram och gav honom en stor blöt schäferpuss. Med min rysliga tur hade denna militär schäfrar själv och tyckte att det var jättekul att få träffa en så vacker schäfertjej. Phuuu!
Jag måste ha koll jag måste ha koll jag måste...

Jo jag hade ju faktiskt en insident till igår. Jag satte Shiva på 20 meter och körde en inkallning. Det jag inte tänkte på vad att kika bakom mig innan jag kallade in henne det kom nämligen en farbror och gick. Shiva kom som ett skott farbrorn drog efter andan men hon svischade bara runt mina ben och satte sig och tittade upp varpå han utbrast...fiiiin hhhhuunndd ddddu hhaarr! Vvvvälluppfossstraddd!  Stackars farborn.
Jag måste ha koll jag måste ha koll jag måste...
  Ni som känner mig vet ju att jag kan vara rätt disträ..

Ikväll har min kära son gjort en jättevidrig grej så vidrig att jag inte kan skriva det här allt jag kan säga är Usch!!!!!!
Efter det har vi premiäråkt nilapulkan som Ken har köpt. Den gick som en dröm och William verkade tycka att den var väldans fin att sova i . Jag hade stora problem att hålla honom vaken.
Jag hade tänkt lägga ut bilder på vårat space men spacet var inte tillgängligt för tillfället men kika in på någon dag eller timme kanske jag har fått till det.
http://www.williamlundqvist.spaces.live.com/
Här kommer några pics från vår dag:
image312
Yoghurt är så smarrigt!
image311
Och snygg blir man av det..

image313
Playa del Wille! Tror ni att jag log när jag hittade honom så här i hallen?
image314
Vi myser i Nilan!
image317
Tittut...
image315
Tack pappa!
image316
Wille provkör Kens skoter.
Nu ska jag kika på sex in the city som den feminist jag är..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0