Stackars lilla Engla!


Så grymt livet kan vara! Att det finns människor kapabla till att begå sådana brott övergår mitt förstånd. Det gör mig mörkrädd!!
image309
När sådant här hemskt händer blir jag alltid så himla tacksam för det jag har och livrädd för att förlora det!

Den här helgen har gått så himla fort. Fredag jobbade jag i och för sig hela dagen, jag var även på jobbet en stund idag och igår. Det kanske är därför som att helgen kändes kort. Nåväl i fredags fick jag ju se mina ridelever tävla dressyrtävling. Det var så himla roligt att få se. Hoppas jag inte avskräckte dem.
I lördags var jag och lilleman ute och åkte pulka, boben ville han inte åka då klev han av vet inte riktigt varför. Pulka är ju också ganska roligt. När Ken kom hem bjöd han Wille på en liten skotertur runt huset. Det gick jättebra och William ville inte att de skulle sluta åka.  Idag har vi inte gjort så mycket förutom att jag har jagat William inne på Ica. Han är vild min gosse!!
Jo vi har haft lite besök och busat en himla massa med förstås.
Vi har det bra vi!!
Nu ska jag pussa på min gubbe och se film!
Kram från oss.
image310
Hittade förresten en rolig grej. Testa denna det har jag...


Hur smart är Din Högerfot?

Det här är så kul att det kommer att sysselsätta Dina tankar ett tag. Jag
tror att Du kommer att försöka minst 50 gånger för att se om Du kan
överlista Din fot, men det kan Du inte!

1. Sitt ner, lyft Din högra fot ifrån golvet och cirkulera den medurs.

2. Nu, medan Du gör det, skriv siffran '6' i luften med Din högra hand.

Din fot kommer att ändra riktning!

Jag sade ju det ..... och det finns ingenting Du kan göra åt det!    

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tror att allas tankar flyter iväg till Englas familj... Det är så hemskt!

Du skriver så bra bloggar, jag älskar att läsa dem! :) By the way; du har nog världens sötaste unge! :)

2008-04-15 @ 17:53:39
URL: http://kajsik.blogg.se
Postat av: Anna

Tackar och bockar Kajsa! Jag kan inte annat än att hålla med dig speciellt om William även om jag är en smula partisk.

2008-04-16 @ 21:28:19
Postat av: Frida L

men, de går ju inte :)

2008-04-21 @ 07:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0