The choices you make are yours alone. My choices in life are my own.

Tänk vilket underbart liv jag lever!
Jag inser gång på gång att jag är så otroligt lyckligt lottad.
Kanske inser jag det på grund av kullarna. Utan kullar får man ju inte heller några dalar.
I helgen har vi myst och haft familjetime. Fredagen spenderades till Kens förtjusning framför tvn och så ska de låta. Det var superbra! Kanske för att Brolle var med jag vet inte...
På lördag kväll åt vi middag i slagnäs med Rune och Emelie. Tusen tack för maten!!
Synd att ni ej fick någon matro. Lilleman hade lite svårt att sitta still as always. På hotellet där hittade vi en isbjörn som William ivrigt pekade på och ropade.. PIIPII!!
Sedan prövade han med öh öh som är kod för hund på Williamesiska.
Söndag hann vi med bus, lydnadsträning på bhk, påhälsning av morfar och sedan mormor. När vi kom hem kom syster på besök. Vi kan äntligen konstatera att vi hann med att hälsa på en hel del folk denna helg.
Idag har min lilleman hälsat på mig på jobbet till min stora lycka. Han är så go och söt att jag skulle kunna äta upp honom. Hästarna var dock lite läskiga men det kanske inte är så konstigt, han har ju inte träffat på dem så ofta.
Jobbet känns för tilfället väldigt spännande och berikande och framtiden känns inte mörk och glåmig utan ljus och stjärnklar..
image303

image304Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kanske var något otydlig påpekade min kära bättre hälft. Det är alltså inte Ken som är överlycklig över att Brolle var med i så ska det låta utan givetvis jag!!

2008-04-09 @ 17:09:06
Postat av: Anonym

Hej! Ja, nu är det sista natten i Tyskland och sista gången som jag kan skriva till er tills vi får igång internet i Sverige. Imorgon tidigt kommer flyttbilen och själva kör vi natten mellan lördag och söndag. Det blir en häftig tur att köra. Jag blir så fort trött när jag kör bil. Men det ska nog gå bra. Snart kommer det post till er. Har skickat Lillens sockar, salvan till dig och en sak till Ken. Har haft så mycket stress sista tiden att det varit svårt att hålla ihop tankarna. Nu ska ni ha det så bra och sköt om er. Kram till er alla tre och dom fyrbenta.
Jag ringer när vi kommit fram till Skillinge.
Älskar er!!!

2008-04-11 @ 21:19:35
Postat av: Jessica

Om jag inte har sagt det tidigare så säger jag det nu; Wille är så underbart söt! Jag vill verkligen träffa er så snart som möjligt, jag behöver träffa barn så jag får tillbaka lite livsglädje.. Saknar er allihopa massor! Kram

2008-04-11 @ 23:30:05
URL: http://jessica05.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0