LP1 och klassvinst!

Tror ni att jag är glad idag?
Vi börjar väl med gårdagen. Hon klev upp på platsliggningen som hon aldrig tidigare gjort. Där tappade vi 30 p rakt av. Hon slutade på 154 p ändå totalt och hamnade på en fjärde plats av 15 startande.
Idag låg hon fint och fick då ett helt annat utgångsläge.
Lydnaden gick super. Hon missade en halt i linförigheten och gick runt mig och satte sig lite för långt bakom mig på inkallningen samt tuggade på apporten men skrapade ihop 186.5 poäng och slutade som vinnare av 15 startande. Godkänt går vid 160, nu har vi tagit vårt tidigare rekord som var 172 poäng. Nu har vi lydnadsdiplom i lydnadsklass 1. Jag är en så stolt shäferägare!!
Jag har allt på film och har nästan nött ut den redan tror jag.



Nu ska jag mysa med mitt lilla troll. Jag har ju missat lite qualitytime med honom i helgen har ju varit så upptagen!

Har lagt upp bilder från i släktträffen i sommar och lite annat smått och gott på:

www.williamlundqvist.spaces.live.com

Nu har vi myst i stora lass. Vi har sjungit, läst och kikat lite på barnkanalen. Han är så himla go min lilleman. Tänk att få vakna varje morgon med hans armar kring min hals när han sover. Bara höra hur han andas tätt intill mig. När jag sedan stryker honom i håret tittar han upp och säger: Mamma! med sin allra lenaste stämma.
Jag vaknar varje morgon med huvudet  på sängbordet  eller allra längst ut på min kudde för att han har krypit närmare och närmare tills jag ligger där och han ligger på min kudde.
Att vara mamma måste vara det bästa som finns. Älskade älskade lilla vän!


Jessica!
Nu på morgonskvisten satt jag och lillen och kikade på barnprogram och jag kikade på lite gamla bilder. Bläddrade förbi en bild på dig. Lillen släppte bolibompa och ropade icka icka icka och pekade på dig med ett brett leende på läpparna.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: FL

Grattis :D

2008-09-02 @ 14:49:33
URL: http://rosaagris.blogg.se/
Postat av: Jessica

Han är ju så duktig =)

2008-09-02 @ 17:36:06
URL: http://jessica05.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0