Go Kevin!

Vilken utklassning!
Sitter och hejar i vanlig ordning.
Veckan som gått har varit lite slitsam men väldigt rolig. Jag har kört fyrhjuling och lärt mig backa med släp!
Lilleman har börjat pussas istället för att knuffas. Han hade ett pusskalas med Freja här om dagen och idag pussades och kramades han med Willhelm. Min lilla goding är bäst!
I onsdags följde lillen med till stallet och åkte Olles fyrhjuling och släp när vi fodrade hästarna, sen provkörde han fjutten sen åkte vi hem och lagade tacos.


Tror att dagen fick 10 av 10 eller vad tror ni?
Lillen har inte slutat prata om Olle och fyrhjuling innan vi ens var till stallet hur tror ni att han pladdrar nu? Alla gubbar heter Olle!
Imorgon ska lillen och pappa åka skoter till Arvidsjaursjön med Shiva som ska springa, det har lillen bestämt.

Shivan blir nog glad för hon gillar ju snö!
Hon har blivit en hejare på att dra!
Hon är bättre än förra vintern nu går det undan!
Vi har inte kunnat sparka till jobbet än för katterna har ju loppor men kanske snart att de är borta.
Nu ska jag fortsätta se på idol och heja!
En stor kram till Mayny för den fina hälsningen på den andra bloggen!
Vi saknar dig!
Kram kram till alla som vi känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0