Julen är över!

Nu väntas jobb imorgon.... snyft! Jag vill inte!!!
Tur att jag bara jobbar halv dag!
Julen har varit underbar. Fullt har huset varit av besökande och snart kommer Roald och Heidi på besök. De har lovat att vara barnvakt  på nyår så att jag och Ken kan gå ut tillsammans. De är ju så snälla!
Har ju i och för sig redan hunnit vara ute en sväng denna jul. Var ute juldan, blev överaskad med ett trettioårskalas! Så snälla vänner jag har!! TUSEN TACK! Jag hade toppenskoj.
Nu kommer lite bilder.

Fick av Torgny och Barbro

Världens bästa hjälper till att klä granen!

Life begins at thirty!
Fler bilder hittar du här
www.williamlundqvist.spaces.live.com

God Fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Marica

Oj vad vi såg glada ut det var verkligen super skoj!!!!!!!!

2008-12-29 @ 18:06:50
Postat av: Emelie

Hallå!

Vad bra att ni hade kul, då lyckades vi med uppdraget! :-) //Emelie (& Lollo)

2008-12-29 @ 19:26:14
Postat av: Anna

TACK,TACK,TACK,TACK och TACK igen! Ni är så goa!

2008-12-29 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0