Nu är livet över!

Så trodde jag att jag skulle känna denna dag. Men efter en hel del funderande insåg jag att jag inte alls var ledsen över att jag fyller 30 år idag. Tvärtom så är jag glad att jag får fylla trettio år och får vara så lycklig som jag är.
Ungdomsdagarna är över och nu väntar korsstygn och hemmets veckojournal. Eller också mår man som man känner sig och sätter beteendet därefter.


Min sjukling hjälper till med att baka tårta till mamma. Han fick dock hålla sig på behörigt avstånd för att inte smitta ner tårtan. Hoppas du snart är frisk min lilla goding.

Kolla in det slutliga resultatet.

Är du nöjd nu? Jo nu är jag nöjd när jag har dig på bild.
Jag har världens bästa sambo. Tack för att du bakar tårta till mig.
Hur många gör det en torsdagsmorgon? Du, älskar dig mest i hela världen.


Tusen tack alla ni andra för grattishälsningarna! Ingen nämd ingen glömd!

Måste bara få visa en fin present som jag fick av sena tisdagsgruppen

Sen har jag fått supergoda pepparkakor med! Tack och bock!

Nu ska jag gå och göra mig iordning för att jobba.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0