Jo vi lever!!

Nu var det länge sedan något skrevs på denna sida. Vi har nämligen databekymmer. Datorn är i tyskland och jag inser nu hur mycket jag älskar Kens dator.. snyft!
Mycket har hänt och jag har inte riktigt tid att berätta allt.
Jag kan berätta att William har en ny hobby snö bulimi! Han hetsäter snö.
I helgen har fabror Rickard varit här och busat med honom och skjutsat honom i pulkan. Han har även lärt sig säga Usch!
Nytt på hundfronten är ju som ni kanske vet att jag har röntgat Shiva och hon är OKEJ! Har ju bara det preliminära beskedet men det var ua enligt vetrinären. Det är länge sedan jag var så nervös som i fredags och sedan sitta och vänta till sist var inte roligt. Tårarna trillade när han sa att hon var okej! Har seglat runt på små rosa fluffiga moln sedan dess. Nu ska vi tävla!!
image262
En snuvig lilleman! Fast han är inte det nu han är frisk. Har inga andra bilder sparade på denna dator ser ni.
Nu ska jag skynda mig och äta min middag innan lektionerna drar igång.
Hoppas ni har det lika bra som jag för jag kunde inte ha det bättre.
Kram kram från oss till er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar er!!

2008-02-25 @ 21:40:00
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

VI SAKNAR DIG MED!!!

2008-02-26 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0