Nu är datorn hemma från utlandsvistelsen..


Äntligen är ordningen återställd nu hoppas jag att vi kan återgå till vårat regelbundna bloggande. Jag har lagt ut fler bilder på den andra sidan de kan ni kika på här:

http://www.pixbox.se/alb726297
Kopiera länken om det inte fungerar och klistra in den på nytt i adressfältet om det ej fungerar.
Vi har en ny adress för vårat space finns inte mera, vet inte vad som hänt men tur att vi har alla bilder sparade.
Vi får använda pixbox även i fortsättningen.

Igår åkte vi ju bob som ni kanske har sett, idag har vi åkt bobbycar. Pappa har shoppat idag igen. Han har varit i sunderbyn idag på återbesök, nu har de refererat honom till vårdcentralen här hemma istället så det blir ju lite smidigare då.

image273

Gissa om jag blev glad!? Jag har även fått ett munspel som efter lite träning var riktigt spännande. 
  Av farmor fick vi även ett paket idag. Lilleman fick fuskollar så nu kommer han att vara riktigt varm och go om halsen, han fick även en jättefin nyckelring som vi har hängt på hans ryggsäck tills vidare. Jag fick en jättebra hudsalva så nu hoppas jag att mina torra händer som bara spricker blir mjuka och fina. William hälsar att salvan var jättegod nästan lika gott som smör. Tusen tusen tack för presenterna! Du är så himla snäll!
På dagis idag har William målat en fin tavla som har hans kort på baksidan jag tror att han blir en ny picasso min lilla ängel.

image271
Blir jag rik nu pappa och jo ni ser rätt han är rätt  kletig i håret. Korv och mos tror jag att det är..



image272
Musikanter äro vi allihopa!

Annars går livet på sin gilla gång har hunnit rida lite mer på jobbet än vanligt och det är ju trevligt. Även att de ser ut att ge resultat på hästarna är ju bra sen inte minst för  min egen motionering.
Idag har jag faktiskt haft två vovvar med mig på jobbet det är lite rörigt att hålla reda på dem när jag sparkar. Shiva är ju van att vi sparkar själv så hon tränger bort Cleo med en glidtackling eller lägger tjuvben för henne om hon kommer för nära. Man kan ju även bitas i tårna då försvinner hon lite snabbare, det beror helt enkelt på hur bråttom man har.  Hon har bestämda åsikter min lilla donna. Sedan när jag skäller på henne lägger hon bara huvudet på sned och slutar, en liten stund...
Vi laddar för fullt och hoppas att vi törs anmäla oss till tävling innan helgen för då är sista anmälningsdagen.. Tror nog att vi satsar på att göra så. Det får bära eller brista!

Chansen är stor att det brister men då lär vi ju oss något.
Nu ska jag gå och fylla på min tekopp och surfa vidare här i livet.
Vad gör du ikväll?


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0