Och ibland blir det nästan ingen gång...

Sover bort nästan hela min helg och orkar inte riktigt med mitt bloggande...
I veckan fick vi storfrämmande. I tisdagskväll kom farfar Roald och i fredags kom Frank-Ove. Det är så trevligt med främmande fast tycker lite synd om de stackarna, jag är ju så nedrans trött att jag sover bort nästan hela helgen.
Eller hela veckorna hur det nu var..
Veckan har gått prima om än något stressigt på jobbet men det tänker jag inte skriva om här utan det tar jag tag i på måndag.
Fredagskvällen spenderades i trevligt sällskap framför Lets dance till Kens stora förtret. Nåja, jag somnade innan omröstningen så han fick tillbaka fjärrkontrollen ganska kvickt.
Under fredagskväll var lilleman och jag snuviga och lördagen hade jag feber på morgonen men det gick över. Det var tur för jag har minsann inte tid att vara sjuk.
Sen var det ju den här tävlingen som jag anmält oss till det går inte så bra för lillan har börjat löpa måste avanmäla och hitta en ny tävling. Typiskt men så är det ju med kickor.
Under helgen har vi hunnit med två barnkalas och en massa tårta. Mums!
Både Liza och Liam har fyllt ett år eller nja Liam fyller ju imorgon men vi får lov att gratta idag för imorgon hinner jag inte skriva. Så här kommer det nu...
Hipp hipp Hurra på stora dagen!
Hoppas att du får en underbar dag!
Önskar William, Anna och Ken.
image256image257

Nu ska jag försöka vara lite social tills jag somnar igen. William hälsar en stor kram till farmor, vi saknar dig med må du tro! Han hälsar även att han inte riktigt hunnit med motorcykeln han har kört så hårt med elbilen. Han har äntligen lärt sig köra den och gasa med foten. Han har även lärt sig att öppna ytterdörren och att klättra upp på tripp trappstolen.. till mamma och pappas stora förtjusning...
Kram kram från oss.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag saknar er oxå super mycke.. Idag har jag kört skoter på och på ett ställe var det minus 29. jag frös!!

2008-02-04 @ 15:42:48
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Åsa (Dianastigens kennel)

Hej! Oj vad jag saknar dina täta uppdateringar... men jag ska va alldeles tyst för jag vet att ibland har man varken tid eller ork... Läste att Shiva börjat löpa så tävlingen blir framskjuten... Men så är det ju med tjejer... Hade planerat att åka och titta på er men det blir nog av nån annan gång. Hoppas allt är bra med er! Här är det ok, kämpar med snön och kylan och längtar till våren. Kram Åsa m flock.

2008-02-05 @ 07:42:35
URL: http://www.dianastigens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0