Oj vad jag är datahaj!!?

Jo det där med att spacet inte fungerade..
Glöm allt jag sa i förrgår och gå in här och kika istället:
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Har lagt ut några fler bilder idag.
Say no more!
Idag har jag arbetat i vanlig ordning men idag var det extra skoj då vi löshoppade! Det gick prima.
Efter jobbet hämtade jag lilleman och han surrade hela vägen hem i sparklådan, det var bilar och traktorer och sedan skräms han nu med. Det är det roligaste han vet. Var femte sparktag så hör man ett litet buuuu ur sparklådan. Han är allt bra rar våran lillgrabb.
Nu ska jag ta och kika på lets dance!
Kanske blir det något fler inlägg i helgen vi får se.
image274image275

Älskar dig mest av allt mitt lilla hjärta!

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, så stor han har blivit.. Han är ju sååååå söt!!

2008-03-01 @ 16:05:19
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Visst är han! Du måste ju uppdatera mig snart.. jag är såå nyfiken..

2008-03-01 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0