Den 24 feb gäller det!

Vi är nu anmälda till lkl 1 i Piteå!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh... vad kul!! Ni kommer att vara bäst... De tror jag =)

2008-01-07 @ 13:12:16
Postat av: Emelie

Härligt! Det kommer att gå superbra! Jag kommer nog att vara där och heja på dig!!! :-) /Emelie

2008-01-07 @ 16:42:36
Postat av: Jeanette

Det kommer nog att gå bra för er i Piteå. Det finns ett ordspråk: ingenting är omöjligt. Hoppas att ni är kvitt förkylningen nu. Själv har jag trillat dit på magsjukan, men det förstod jag eftersom jag har super lätt att bli smittad. Idag är det i stort sett bra förutom frossa och värk i lederna. Tack för mailet, det är alltid kul. Jag ska ringa till er, har nämligen mer att berätta. Miljoner kramar, älskar er!

2008-01-07 @ 22:52:01
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0