Vem tusan är Unnu?

Det har jag frågat mig i några dagar nu. William går runt och ropar Unnu Unnu hela tiden och jag förstår inte vad han menar.
Idag har dagen varit lugn och vemodig. Det är nämligen sista dagen med William innan jag börjar om att jobba. Synd att vi är så krassliga annars har vi varit ute och åkt pulka eller kastat snöbollar.
Det blir en hård dag för lilleman imorgon. Ska lämna honom 06:45 och hämta honom 16:15. Det betyder att vi måste upp riktigt tidigt så lilleman somnade ikväll redan klockan sju men det kan han nog behöva.
Han har varit så dålig på att sova sen han blev förkyld hoppas denna natt blir bättre han behöver verkligen få sova!
Idag har William haft lördag han har smaskat på farmors julklapp, choklad ferraribilar, mums!!
image238
Tack tack farmor det smakar smaskens i lilltruten!
Han har även lekt sälen idag för ovanlighetens skull. Snacka om en tålmodig lekkamrat. Ibland när jag kommer in ligger hon nästan och sover när han leker säl. Det syns på henne att hon inte tycker att det är jobbigt. När han har lekt färdigt och går iväg följer hon gärna efter.
image239
Mina små pluttar!
Tänk att ett drygt år har gott sedan jag jobbat sist för att inte tala om hur länge det är sen jag red det är ett drygt år. Då red jag bara en kort stund sen jag red ordentligt är säkert 2 1/2 år sen.
Blir nog ingen ridtur imorgon men sen då ni! Har utsett min igångsättare som jag skall plåga igång mig själv med.
Har varken kondition eller balans just nu känns det som men snart ni!
Det ska fasktiskt bli lite roligt att börja jobba också. Tänk om man kunde få allt här i världen så man slapp magont!
Små krav det är modellen..
Har lagt upp fler bilder på den andra sidan.

www.williamlundqvist.spaces.live.com

Blir nog lite lugnare med bloggandet här framöver kommer att få häcken full misstänker jag. Jag får väl bli en helgbloggare kanske. Vi får väl se hur orken är.

Hoppas att ni alla hade en riktigt härlig nyårsafton och en obefintlig huvudvärk och inga besök av Herr Ågren idag.

Kram kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0