Aloha!

Nu åker vi på semester!
Eller inte än imorgon bitti.Lång nattsömn? Nix!
Idag har vi packat och stökat en del i husvagnen. Fast vi har även hunnit med ett bad i det fina vädret. Närmare bestämt Willes första utomhusbad! Hade så stort tänkt ta fram hans pool som jag köpte ifjol men jag hittar den inte. Ordning och reda!

Jo jag hade det rätt bra jag med på madrassen intill.

Undra om man kan lura de där föräldrarna så pass länge att jag hinner rymma?

Shiva tyckte det var roligt med bad hon med. William kastade bollar och hon hämtade dom och la dom i badvattnet. När han väntade för länge med att kasta bollen hämtade hon den själv från botten av badbaljan för den lilla röda bollen sjunker. William skrattar högljutt åt hennes bubblande ljud när hon jagar bollen under vatten.

Wille leker med leksakerna han fick av mamma. Det lät dock så högt att pappa flydde och Wille drog på sig lurarna och diggade för fullt till musiken. Tänk vad roligt man kan ha med en skål och en slev!

Nu är jag packad och redo för lycksele djurpark och Pite som är först på tur. Sen får vi se vars ändan pekar för dit åker vi.
Hoppas ni har det lika gott som vi!

Massor med sommarkramar till alla er som läser inne hos oss!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah vilken söt en!

2008-07-04 @ 03:08:24
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/
Postat av: j

TREVLIG SEMESTER OCH SKÖT OM ER.

ÄLSKAR ER!!!

2008-07-04 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0