Steker ägg i solen

Vilka underbara dagar vi har fått och det verkar bara som det fortsätter.
image362
min lilla solpojke!
Det har varit några hektiska dagar här ett tag. Terminen är snart slut och jag har massor att göra färdigt innan jag går på semester. Dessutom har vi tre ridläger innan dess.
Phuuuu!
Igår var jag helt slut när jag kom från jobbet. Först sprang jag till jobbet, sedan gick jag en promenad med eleverna i skogen i 45 min och joggade bitvis. Sedan red jag två timmar efter varandra och avslutade passet med att gå hem, träna Shiva i att dra i kopplet och sedan krattade jag gården tills klockan var 12. Tror ni att jag sov gott?
Vaknade av att lilleman strök mig i håret och sa med sin mjukaste stämma, mamma! mamma!
Kan man få ett bättre uppvaknande?
Ikväll har min mamma kommit hem så jag och lilleman har varit och hälsat på henne och handlat lite åt henne. Han var så himla trött att humöret var aningens instabilt.
Jo jag höll på att glömma vi har ju varit på stallet också. Vi hälsade på en hel drös med vovvar och en red vi faktiskt på men det var lite för spännande än. Sedan gick vi vidare till kaninhuset och träffade katter i kaninburarna. Försökte att förklara att det var kaniner och eftersom att jag inte har en susning hur man härmar ett kaninläte fick jag lov att härma nosrörelserna. Detta resulterade i ett skrattkalas. Sedan gick vi ut och plockade gräs till vovvarna och matade dem. William matade faktiskt själv och efter ett tag blev även detta ett skrattkalas. När vi däremot skulle hem blev det ett gråtkalas istället.
Igår var Ken och Wille på bal för att fota mina ridtjejer. Kajsa hittade han inte åt men världens bästa Jessica fastnade på bild. Se så vacker hon är!
image363
image364
Nu ska jag se färdigt Greys och sedan ska jag samla energi till att rensa upp några fler rabatter och göra rabarberkräm. Mums!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så jätte mycket för allt!

2008-06-05 @ 18:02:12
URL: http://jessica05.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0