Blues!

 Jo jag känner mig lite deppig och gjorde det även igår. Fick resultatet från skk om shivas röntgen. Hade hoppats på en A höft men det blev en B. Vet att den är godkänd och att jag kan göra allt ändå men ett A är ju trots allt ett A. Kan jag  avla på en B höft? Funderingarna är många..
Om några dagar kanske det känns bättre vi får se..

image278
Till andra nyheter så är lilleman sjuk. Han har haft hög feber sedan i söndags kväll och har fortfarande feber även om det är lite mindre nu. Tycker så synd om min lilla älskling som snorar och hostar. Igår sov han nästan hela dagen och hade mellan 39.5-40.2 hela dagen.Tänk om jag kunde få ta det onda istället men det verkar jag förresten ha gjort nu för nu är det jag och Ken som snörvlar. Dagis har vi alltså inte varit på men jag har jobbat på kvällen och varit hemma på dagen. Idag är jag dock hemma hela dagen. Det blir för jobbigt för Ken annars.
Ken tränar hårt på sjukgymnastiken och gör framsteg var dag även om det går långsamt så går det framåt. Oron inför framtiden är påtaglig både hos honom och mig. Om han går tillbaka till sitt gamla jobb så blir det svårt att arbetsträna och börja om succesivt då blir det allt eller inget och då får vi återigen problemet med barnvakt. Ken är då borta måndag till torsdag och jag jobbar kväll måndag, tisdag och torsdag det går inte. Jag vill inte byta jobb eftersom jag älskar mitt jobb och det ger mig så mycket frihet och tid med William som jag inte skulle ha med ett 7-4 jobb. Dessutom är jag så lycklig när jag får jobba med det jag älskar. För Ken är det ju inte enkelt heller att hitta ett nytt jobb med ett arbetshandikapp som har rätt lön är inte lätt och inte när det måste vara här i Arvidsjaur.
Jag sätter ner mitt huvud i sanden igen och skjuter på dessa funderingar ett tag till för just nu är det ju inte aktuellt Ken är ju fortfarande sjukskriven.
Huga!
Nu ska jag gå och laga middag, stekt  korv och stuvade makaroner, vad skall du äta?

Sen ska jag ha ett allvarligt peptalk med mig själv och gaska upp denna tragiska patetiska individ!! Skärpning på mig!
image279
Jag vill ha min lillkille så här frisk och glad igen!
Kram kram från stordepparn.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackars er. Det är inte bara ett problem. Men försök i alla fall att tänka positivt och se framåt, aldrig bakåt. Jag vet att det kan vara tungt att tänka i riktning framåt, men jag lovar att det fungerar. Det gör fruktansvärt ont i mig och jag önskade att jag kunde vara hos er. Och jag önskar att jag kunde trolla er friska alla tre. Men jag är övertygad till hundra procent att det kommer en bra lösning på allt.
I alla fall miljoner kramar och krya på er och tänk på vad jag nu har skrivit. ÄLSKAR ER!!!

2008-03-06 @ 22:30:18
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Åh, stackare.. Det är jätte många som har hög feber och är hostiga, jag vet flera stycken.. Jag hoppas ni vet att jag ställer upp som barnvakt ifall ni behöver mig.. Krya på er! Puss puss!

2008-03-07 @ 12:49:27
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Anna och slurven

Du är helt underbar gumman! Vad skulle vi göra utan dig!? Det vill vi aldrig veta!! Sköt om dig så hoppas jag att vi blir friska så att vi kan ses snart!
Kram kram

2008-03-07 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0