Helg ljuva helg!

Det är så skönt att bara få vara med familjen! Trots att jag inte jobbat så mycket i veckan så är det ändå full huggning med jobb per telefon och oro inför allt jobb grejs men nu är det helg. Nu är också lillprinsen frisk! Pencillinet gjorde susen. Igår kväll var vi på födelsedagskalas. Grattis lilltjejen som blivit så stor så att det är nästan otäckt, tiden går så fort. Firade även systeryster som också hon fyllt år.
Lilleman höll låda och var i full gång hela tiden och busade med moster, kusinerna och staffan. Han hejade även friskt på alla andra besökare och Juna. Passade även på att ta en kort siesta i Junas säng, Juna såg väldans förvånad ut.. vad är det där för typ i min säng??
Juna är förresten för er som ej vet en busig finnspetsprimadonna.
image288
Igår kom även Roald och Heidi på besök, kanske är det också därför som denna helg är så toppen!!
Igår hann jag även med att rida två kusar det gick toppen med den första och sisådär med den andra.Vi kommer inte överens. Snacka om att man är bortskämd om man tycker att det är tråkigt i ca 45 minuter av en arbetsdag när man rider denna häst. Nåja det är ju mitt jobb så det är bara att bita ihop...
 Under denna dag har vi hunnit med att åka skoter med pappa men det blev för spännande så vi tog fram bobben istället. Shiva följde med Ken på en skotertur istället under tiden susade Wille och jag nedför våra pulkbackar.
Lilleman hade lite bökigt med solen som bara lyste i hans ögon. Som tur var fick vi ett par solglasögon av Mia som passade perfekt.
Nu ska jag kika på melodifestivalen och bada Cleo och kanske men bara kanske ska jag smaka lite på en baileys..
image289


BARA FÖR DIG KEN!!
image290
Kolla in handföringen..
image291
Dockor är kul!
image292
Här finns fler bilder
www.williamlundqvist.spaces.live.com


God kväll!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men vad man kan se förnäm ut med handväskan på armen.
William är verkligen en gullunge, min gullunge.
Kul att ni börjar bli friska igen, det räcker väl nu med förkylningar.
Miljoner kramar och sköt om er. Jag behöver väl inte tala om hur mycket jag älskar er, men jag gör det ändå.
ÄLSKAR ER!!!

2008-03-17 @ 09:55:18
URL: http://detischroeder.spaces.live.com
Postat av: Jeanette

GLAD PÅSK!!!


Hoppas att vädret stämmer och att ni har

det bra.


Önskar Mamma och Detlef,
ÄLSKAR ER!!!

2008-03-20 @ 07:14:31
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0