Vem är Anna?

Tror jag nu att mina arbetskamrater snart säger..
Men men snart är nog Wille på bättringsvägen, han äter pencillin nu så det borde ju bli bättre snart.
Hoppas bara att jag också blir frisk snart är så uvig..
Trots att han är sjuk är han världens gladaste om än en aning klängig man får inte sätta ner honom på golvet han har nämligen inga ben.. Igår var vi uppe på sjukan och träffade doktorn och lilleman var så himla go. Han satt snällt och gav bort sitt finger så att systern fick sticka honom utan ett ljud. Doktorn fick titta i öronen och lyssna på lungorna men i halsen då bet han fast spateln men tillslut gapade han så snällt. De ord han sa från att vi gick in till doktorn är lätträknade för det är 0. Stilla som i graven. Det var ju så spännande att gå till doktorn.
image284
Våran kalaspingla med pannlampa.
Ikväll har Shivan varit med Ken för hon är hans nya kompis. De har en gemensam hobby att äta och kasta snö..
Och lill Cleo stackaren hon är nästan bortglömd i våran stuga fast inte riktigt hon är med hela tiden fast oftast rastar jag hundarna för sig för Shivan biter Cleo. Cleo gillar att gå ut själv för då kan hon snusa och lukta på blommorna i lugn och ro.
image286
image287
Igår kom Dempsy på besök det var trevligt det var ju så länge sedan. Han och Ken hann med ett kort... traktorsnack...
Nu skall jag snart åka och hålla en kurs på jobbet så fort lilleman har somnat vill säga.
image285
Fler bilder hittar du på den andra sidan....
www.williamlundqvist.spaces.live.com

Och Valle dig har vi inte glömt bort det är bara att vi aldrig blir snorfria..Presenten kommer snart!!

Kram kram från oss alla.

Kommentarer
Postat av: sanny

vilken liten sötnos

2008-03-13 @ 18:37:28
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Jessica

Han är så söt! Det var kul att träffa dig igår, synd bara att det blev så kort stund..

2008-03-14 @ 10:57:47
URL: http://jessica05.tjejsajten.se
Postat av: Jeanette

William är sååå go, farmors gullungen. Han har ett leende på läpparna trots att han inte är riktigt piggelin. Resan gick bra hem, men jag lyckades bli lite sjösjuk ute på havet. Färjan gungade ordentligt. Det blev många sidosteg som man inte räknat med, till slut stog jag stilla och höll fast mig i ett trappräcke. Men idag mår jag prima igen. Berättar mer sedan i telefon om resan. Allt gick bra med Detlefs nya personnummer och huset vi ska hyra är också okey, lite småtjafs att göra men annars är allt bra.
Miljoner kramar från oss. Älskar er och längtar gränslöst efter er!!!

2008-03-15 @ 11:16:25
URL: http://detischroeder.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0