Grattis på farsdag!

William och Ken har nu firat sin andra farsdag. Den firades lite sent på kvällskvisten eftersom att Ken var borta och jag och Wille var på stallet och jobbade lite på dagen.

Har haft häcken full de senaste veckorna. Har jobbat väldigt mycket med förberedelserna inför stallets 20 års jubileum.
Vet inte när jag slutade den tid jag egentligen ska sluta. Slutar egentligen nio men vet inte om jag gjort det någon gång. Speciellt nu när det varit så mycket jobb har klockan blivit 12 och ibland ännu senare. Det känns i kroppen nu. Har nog aldrig sovit så mycket som jag gjort sedan i söndags och ändå är jag så slut i kroppen och i huvudet. i och för sig inte konstigt om man jobbat 8 dagar i rad och har kvar tre innan det är helg.
Det blir säkert bättre på ett tag. Nog med självömkan.
Lilleman var som sagt med mig på stallet i söndags och levde rövare. Han hann med att rida på imör igen. Denna gång satte han sig upp och plockade tag i tyglarna, han såg ut som han inte gjort annat.
Han hann även med att sitta på: Adina, Graphit och Casper.
Någon dressyrtävling var han inte intresserad av att titta på. Vi gick då och köpte abulla ( hamburgare) och satte oss och tittade, då gick det bättre. Han var så söt när han gick fram med sin peng och handlade hamburgare. Växeln kom han snällt med och stoppade i mammas börs.

Mina goa pojkar, lite trångt kanske...

LillShivan är det synd om, hon är halt. Vet inte vad hon har gjort. Hon låg inne på kontoret och jag var ute och tog in en häst. När jag kom in sa de att hon var jättehalt. Ingen vet vad hon har gjort. Hon linkade ordentligt och ville stundvis inte stödja alls på benet. Misstänker att hon har halkat. Hon är lite öm i senan i bakbenet. Idag är det dock mycket bättre, hon haltar men hon stödjer på benet. Var rädd att jag skulle få ta henne till öjebyn idag.

Har lagt ut lite bilder från vårat farsdagsfirande på den andra sidan:

http://williamlundqvist.spaces.live.com/

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

William är det goaste och finaste som finns. Det var väl i alla fall den finaste farsdagspresent som någon har gjort. Hoppas att Shiva är bra i sitt ben nu och kan springa utan att det gör ont. För övrigt hoppas jag att allt är bra med er alla.

Miljoner kramar, älskar er!

2008-11-14 @ 07:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0