Hit med pengarna!

Annars skjuter jag!

Visst är han söt min lilla bankrånare!
Tänka sig vad man kan ha roligt med ett par strumpbyxor.
Idag mår jag som jag förtjänar, har nu varit på lappis för första gången sedan jag blev gravid. Nja eller det var ett tag innan så typ tre år sen sist..
Det var riktigt roligt. Tack Emelie för en trevlig kväll!
Idag har jag och lillen åkt bob. Han skrattade så han kiknade när jag sprang runt på gräsmattan i den djupa snön (not) det är väl en centimeter djupt snötäcke kanske..
Shiva och jag har tränat lite mellan bobsvängarna. Hon har ju blivit så rund lillan, detta måste åtgärdas. Tyvärr kan jag ju inte ta med henne på jobbet på ett bra tag, stallkatterna har ohyra. Har kollat och dubbelkollat men har inte hittat något så ohyran är nog artfast på katt.
Denna vecka kommer att bestå i planering inför lillens födelsedag. Vet inte riktigt vad jag skall baka för tårta ännu.
Vi kommer att ha barnkalas på lördag och släkt och vuxenkalas fredag och söndag.
Funderar på att baka budapeststubbe eller världens bästa och eller någon parfait men kan inte bestämma mig.
Sedan har jag ju kvar alla småkakor som jag bakade tidigare i frysen. Lite jobb blir det men det är som det skall vara. Man fyller bara två år en gång!
Min prins ska ha det bästa så är det bara!




Nu ska jag försöka sluta grina, har sett ladder 49 igen och bölat. Vilket slut.

Kram kram

Det flinns fler bilder på den andra sidan.
www.williamlundqvist.spaces.live.com

Kommentarer
Postat av: Angelica

Då skrålade vi nog ikapp, det går inte att låta bli till den filmen.... Snyft!!

2008-11-17 @ 10:31:18
Postat av: LIZA

JA! LADDER 49, vad är det för stolle som gör såna filmer? man slutar ju aldrig grina, usch..

2008-11-17 @ 17:25:11
URL: http://barfotabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0