Min lilla ängel!



GRATTIS WILLIAM PÅ TVÅ ÅRS DAGEN!
Jag skriver och sätter in fler bilder eftersom.. Har lagt ut fler bilder på den andra sidan nu! Kika längre ner om du vill använda länken.


Är han inte vackrast i världen så säg! Tårarna trillade när jag fick se detta hos fotografen.  Detta kort är 30 gånger 40, de andra två är A4 storlek.
Korten är precis som jag ville ha dem. Jag ville ha svartvita diskreta bilder.



Detta kort har verkligen fångat Williams rätta anda, kolla in små tårna!
De är lite suddiga, det är svårt att ta kort på korten!

Idag är min lille pojke lite febrig. Jag hoppas verkligen att han är frisk till på lördag.
 Det tror jag säkert för han har inte jättehög feber. På lördag är det barnkalas. Inbjudningarna är på gång, håll utkik i brevlådan under dagen för jag ska strax köra ut dem.
Fler bilder finns på
http://www.williamlundqvist.spaces.live.com/

Har just hunnit med ett vredesutbrott på den svenska staten, eller nja dess undersåte försäkringskassan.
Hur kan någon arbeta där förstår jag inte. Arbetar man där har man ingen moral eller stake. Är så arg å Kens vägnar att jag skakar. Hur kan man bete sig på det här viset och sova om natten näe Fy FAN!
Vart är vi  på väg?

Kommentarer
Postat av: Ann-So

O vilken sötis. Hoppas han får krya på sig... kram

2008-11-22 @ 15:31:44
Postat av: Anna

Han är frisk igen tack för hälsningen!

2008-11-22 @ 23:37:15
Postat av: Jeanette

Hej,

ja, lillen är verkligen en ängel. Han är ju det goaste man kan tänka sig. Hälsa farmors skatt att nu är paketet snart hos honom.

Miljoner kramar, älskar er alla.

2008-11-24 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0