Min solstråle

Min älskade lilla son, vad i all världen skulle jag göra utan dig.
Idag har vi varit till Kerstin och gjort färdigt med försäljningen av Långträsk, min pappas föräldrahem.
Lillen tyckte att det var jättekul han fick ju kakor, saft och glass  på en och samma dag. Sedan fortsatte kalaset med våfflor till middag. Grädden som han slickade från vispen var nog det bästa, då hann han även med att kleta grädde på Shivas öron. Hon hade stora bekymmer med att få bort det smaskiga från öronen, Cleo ryckte in och hjälpte henne samtidigt som lillen vred sig av skratt.
Vi åkte iväg en stund på stallet och kikade på Sessan som var lite krasslig.
Lillen var så go när han pratade med henne, han pekade och kände på hennes ögon, mun och näsa. Sedan fick hon stora blöta pussar och sen blåste han bort hennes aj aj. Jag tror att det hjälpte för hon är bättre nu.
Han är så söt och snäll min lilla prins.
Ikväll har han lekt hela kvällen med en liten plastgubbe som han kallar för pappa. Han har lagt pappa i en slev och bäddat ner honom med äcke och udde, sen ska pappa åva.

Med min mamma är det bättre, hon ska förhoppningsvis få åka hem på måndag.
Jag är vid något bättre mod idag än jag var igår men jag är så himla trött.
Det känns som att krafterna sinar.
Nåja, jag får väl hämta nya!

Kram kram

Jag har lagt ut bilder på pappa och några gullungebilder på den andra sidan, jag fyller på samma album sen eftersom, jag hade så få bilder nu.
www.williamlundqvist.spaces.live.com

Kommentarer
Postat av: Catrine

Du har verkligen en inre kraft som tar dig framåt. När man läser det du skriver så känner jag att jag ska aldrig klaga över mitt liv, min bekymmer är en fis i rymden. Tack för att du skriver så bra och ger en många tankeställare. Och tack för att du kom tillbaka till a-jaur som ridlärare =)!!



Kram från Moskosel

2008-10-15 @ 22:08:23
Postat av: Anna

Tack själv för din fina kommentar. Jag blir alldeles rörd!!

Kram kram

2008-10-15 @ 22:33:02
Postat av: Jeanette

Hoppas allt har grett till sig nu till det positiva.

Ja, livet kan ibland te sig odrägligt, men det finns alltid en positiv vändning med allt. Det är lätt för andra att säga att man ska sträva framåt, fast faktumet är också så. Ibland tycker jag själv som många gånger tidigare att man har väldigt ogredigt i sitt liv, men det har alltid kommit ljusare dagar och allt blir bra. Det är konstigt, men i slutändan lyckas man alltid dra i den rätta tråden, även när det känns som mest tungt. Och Anna, du ska veta att mina tankar svävar alltid hos er, jag finns där för er. Du kan ringa till mig precis när du vill och lufta dina tankar.

Själv är jag väl inte riktigt klok, men jag har ju en liten kattunge nu. Men han skänker mig så mycket glädje om dagarna när jag inte jobbar. Det är en blandning mellan norsk skogkatt och bondkatt. Fast ägarna tror att det är någon blandning i bondkatten för han ser annorlunda ut än vanliga. Tja, så kan det gå. Men det blir en innekatt, det är bättre så.

Skickar miljoner kramar till er och glöm aldrig hur mycket jag älskar er!!!

2008-10-23 @ 07:17:45
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0