Livet är en fest!

Åtminstonde ibland! Mamma har fått komma till sjukstugan i Arvidsjaur och det gör genast att livet känns lättare. Ken mår bätter nu tills han skall in nästa gång. Farmor är här och pysslar om oss var dag. Det är så härligt att ha Jeanette här hos oss. Har inga intensioner om att släppa hem henne!
Jobbet går bra även om det blir väl så mycket att göra ibland.
Vovvarna mår bra även om jag ställde in tävlingen i Boden. Hade ställt in mig på att åka men alla moment satt inte så bra som jag skulle ha önskat. Jag vill inte köra till Boden för att vara tävlingsklar klockan 07:00 med ytterligare 27 tävlande och med lite tur ha klarat att få henne uppglyttad. Jag vill känna mig säkrare och framförallt att hon skall känna sig säkrare.
Vi tränar för tvåan och apell inför nästa säsong, lägger även in momenten för lägre i vinter så att vi kan köra lite hårdare nästa säsong.
Känns bittert att tävlingssäsongen redan är slut för denna gång.
 Nåja vi får väl gå på kurser i stället och komma på nya mål.
Fördelen är ju att jag nu kan lägga mer krut på familjen, känns som att det kan behövas när allt är som det är.
Lilleman njuter i fulla drag av att ha sin farmor här. Han kör stenhårt från morgon till kväll och surrar hela tiden. Gladast är han när han får sitta och kika på you tube, det spelar egentligen ingen roll vad det är så länge det är motordrivet.
Igår var vi på promenad med lilla familjen men idag har vi hållit oss inomhus lillen är lite förkyld. Jag har varit och hälsat på mamma och pappa idag,  pappa sov mest men det var så underbart att få träffa honom.
Nu ska jag fortsätta att se film och vara trevlig med Jeanette.

Kram kram på er.

Willes favoritbild!

lämna gärna ett tassavtryck om ni läst så här långt!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är inne och tassar =)

2008-09-22 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0