Mys med mormor!

Hela kvällen idag. Annars bara mys i det fina vädret med trehjulingen och sedan har jag jagat Wille runt alla vattenpölar...
Det är kul med vår nästan jämt. Speciellt när man inte har galonbyxorna på!!
Ikväll har Ken grillat och bjudit oss på en kanongod middag med glass och frukt till efterrätt. Jag älskar dig!
 Här kommer lite bilder från mormors och Willes mys.

William har mycket att berätta för mormor.
¨
Mormor måste lära sig att öppna ögonen på kort

Titta tredje gången gillt.  Här är Willes kamera smile, få det överstökat snabbt mamma!

Jag vill TILLBAKA!!!!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag skulle också vilja vara i fjällen nu, men Sverige är alldeles för avlångt, det blir säkert minst 180 mil härifrån upp till Ballastviken.

Hoppas allt är bra med er och lilla magen med.

Jag räknar dagarna nu tills mamma och pappa kommer.

Milj. kramar, älskar er!!!

2009-05-05 @ 07:33:38
Postat av: Jeanette

Försöker skriva igen, första kommentaren ville tydligen inte fastna. Här regnar det och blåser idag, men det ska visst bli bättre senare i veckan. Man kan ju bara försöka lita på väderprognoserna om inte vädergudarna bestämmer sig för annat. Hur är det med sommarvädret i A-jaur?

Hoppas allt är bra med er och lilla magen.

Milj. kramar, älskar er!!!

2009-05-05 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0