Tyvärr hemma igen!

Hade inga planer på att någonsin komma hem igen. Har haft det så underbart att det kan ni aldrig tro. Vi har åkt skoter varje dag, haft kanonväder, fiskat och ätit och druckit gott. Dessutom haft väldigt trevligt sällskap, vad mer kan man av livet begära?
 Åhh så underbart!
Vi fick tyvärr åka hem lite tidigare än planerat, Ken var tvungen att besikta sin bil.
 Här kommer lite bilder från vår semester, nu ska vi åka och bada!






Mer bilder hittar du på:
www.williamlundqvist.spaces.live.com
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka härliga semesterbilder från fjällvärlden! Det kan man säga är tur med vädret, det är ni minsann väl förunnade. Här kommer nu värmen riktigt ordentligt. Det har varit fint ett par veckor, men vindarna har varit iskalla. Det var som varmast 25 i solen, gick man i skuggan frös man som bara den. Idag är det nästan 15 i skuggan och jag är ledig. Har jobbat flera dagar i rad + helgen (11 timmar lördag och 9 igår, så jag gjorde klart för dom i Ystad att RING MIG INTE IDAG och det har dom inte gjort. Mamma och pappa kommer hit i början av maj. Det glädjer mig så. Hoppas allt är bra med er,

Miljoner, miljoner kramar och älskar er!!!

2009-04-20 @ 14:45:31
Postat av: Jeanette

Idag har vi lite mulet eller bättre sagt disigt, men ganska varmt ändå. Hur långt är våren kommen hos er? Såg på A-jaurs web kamera att nästa all snö var borta mitt i samhället. Jag har varit och köpt planteringsjord idag, 200 liter för 100kr, det är billigt. Vi ska bygga ett altangolv istället för dom trista och kalla stenplattorna. Det ser trevligare ut med ett golv. Hur är det med min trollunge då? Han har blivit så duktig att prata.

Nu ska jag diska och sedan ska jag fördela plantjorden där den hör hemma. Ha det jätte bra

Miljoner kramar, älskar er!!!

2009-04-22 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0