En ängel i mitt rum!


copyright  Anna Torstensson
Foto Anna Lindqvist


Tack än en gång Anna! Bilderna var helt underbara, jag kan inte sluta titta på dem.
Mitt vackra, vackra barn!

Giv att dina dagar får bli till andras glädje 
giv att alla möter dig med kärlek mild och god
Aldrig ska jag glömma, de ord som jag fick höra
vad som än oss händer vill de ge oss kraft och mod

Är du en av tusen små?
Är du han dom väntar på?
Du mitt lilla barn,
en ängel givit namn.

Är du jordens dolda skatt?
Jag fått skydda denna natt.
Är det själva himlen
som jag gungar i min famn.
Vem har tänt den stjärnan som speglas i ditt öga
Min lilla vän du är mitt allt



Kommentarer
Postat av: Åsa T

Fantastiskt fin bild! Å fantastiskt söt kille :)

Stor kram

2009-12-06 @ 23:18:27
URL: http://www.dianastigens.se
Postat av: Anna

Visst är han underbar!

Anna L är en underbar fotograf!

Kram kram

2009-12-07 @ 18:45:55
Postat av: Anna

Vill tyvärr inte uppdatera min blogg.. Denna bild är så underbar så jag vill inte att den förflyttar sig längre ner på sidan vill plantera den på min näthinna och doften av Albin innanför mina näsborrar, därav bloggtorkan!

2009-12-10 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0