You complete me



Så sant som det är skrivet.

Dagarna springer iväg och snar står julen för dörren. Jag hinner inte riktigt med. Har så mycket som jag vill pyssla med innan dess. Nu står i alla fall julgranen på plats. Har hädat, jag brukar aldrig ställa fram den förrän dagen före julafton. Kände att det var korkat för dagen före julafton har jag så mycket annat som jag vill ha gjort och jag älskar ju julgranen.
Igår var vi till stan och handlade alla julklappar så nu är det bara inslagning som fattas det känns skönt.
Sen har jag kvar att göra pepparkakshuset och laga lite god julmat. Blir inte så mycket eftersom vi inte firar jul hemma i år.
Nu hoppas jag att det äldre trollet behagar att sova snart för jag vill se film innan junior vaknar. Har hyrt en shopaholics bekännelser, tänkte att den passade bra att se när inte Ken är hemma. En tjejfilm och lite godis. Mums! Om vi nu kommer så långt att jag får se filmen det här året....

Frukostmys med William även om han inte syns.




Hittade Shivan så här i köket. Hon låg och myste med Albin. Lilla barnvakten min!

Nu ska jag se film för nu är det tyst i stugan!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0