Norrland - 29 grader, arbeta utomhus.....

Nej det kan jag inte rekommendera därför är jag hemma ikväll. -25 grader är okej men inte så mycket mer.
Idag har jag ridit i grimma och grimskaft utan något mer, ingen sadel inget träns ingenting. Hur gick det? Hästen gick bättre än vad hon brukar göra, hon gick med andra ord klockrent. Tanken var inte att rida henne men hon gav mig inget annat val!
Lilleman gav mig en klurig nöt att kläcka igår.. Jag kom på den efter  ca 10 minuters aktiv gissningslek.. Det han sa var nämligen Räserkissare hur lätt var det? Det lät typ så här: agaissssaaarre.
Han är ju för go. Han pratar faktiskt ganska rent nu. Det gulligaste som han säger är nog ändå Spöeke ( värsta stockholmskan), blebla (zebra) och Blubbla ( blåsa bubbla)
Min lilla ängel.
Förra helgen städade vi ut julen, åt pepparkakshus och stökade.

Lyckan var total.


Jo hann även med att träna Shiva. Hon gick så jädrans bra! Min fina  hund! Wille var ju sjuk i söndags, gissa vem som låg vid hans säng och passade. Annars ligger hon alltid på min sida av sängen eller på sin bädd men nu låg hon på andra sidan där Wille hade parkerat.
Ler och långhalm!

Nu ska jag fortsätta att pussa på min sambo och njuta av att jag är inomhus!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, ni är för söta!! Vilken häst var det? ;)

2009-01-16 @ 18:48:27
URL: http://kajsik.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kan nog gissa tror jag! Jo det var Nea.

Hon hade sådan lekstuga med mig när jag longerade att jag blev less och satt upp.

2009-01-17 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0