Det var den påsken det!

Det gick så snabbt i år att jag hann verkligen inte med. För första gången på typ åtta år var vi faktiskt hemma. Kens bröder med familj kom upp och så var vi med Jeanette och Detlef. Vi hann även med en snabb påsk med farfar och Heidi som var hos oss tills tisdag eftermiddag. Vi har haft det helt underbart. Vädergudarna var tillbedda och lydiga.
Är ganska knäckt vi har varit ute i Risis hela dagen så jag lägger upp bilder och så får de sköta snacket åt mig.

Undra om jag får färg nu?

Wille och Robin myser

I love you!


Syskonkärlek

Albin sover men det syns inte.

Shiva sover och hon tror inte att hon syns!



Mamma, mamma, kom, jag badar mamma! Detta var inte synen jag hade förväntat mig!

Nu är det spikmatta och sen sängen. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Om du läst så här långt tycker jag du kan säga hej :)

Lämna gärna ett tassavtryck innan du går!

2010-04-11 @ 01:12:38
URL: http:// Blirjusåattansnyfiken.se
Postat av: Jeanette

Hej, fin fina bilder. Ja, visst var det trevligt i påskas. Vad vi kan alldeles själva!!!!!!!!!

Igår tapetserade vi och idag blir det lagt nytt golv i sovrummet där skrivbordet stog. Det blir klickgolv.

Hoppas allt är bra hemma hos er. Vi syns och hörs. Älskar er!

2010-04-11 @ 09:55:37
Postat av: Anna

Vad roligt att du kommenterade jag blir ju så glad när det är kommentarer här.

Vad duktiga ni har varit i helgen, hoppas allt gått smidigt. Här är det bara bra. Igår gick vi på marknaden och idag har vi varit ute hela dagen med Jörgen och Nelson. Vi älskar er med!

2010-04-11 @ 20:57:53
Postat av: Jeanette

Snart börjar vi bli klara med byggandet här hemma. Då kan vi äntligen umgås som normalt igen. Min nya chef gör schema till mig nu. Det ska bli skönt att jobba efter bestämda tider igen och man vet hur man ska jobba. Det blir även lättare att planera framåt. Hur är det med mina små troll och ni själva? Hoppas bra.

Kram till er alla!!!!

2010-04-22 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0