Lilla Vasaloppet!

Nu på morgonen har jag varit och spanat in Willes eminenta skidåkning. Så stor han är mitt lilla hjärta.


'
Full fart i spåret med kompisen Micke

Njuter av en välförtjänt festis och är mäkta stolt över sin medallj.

Så här glad blir man när man får bada med sin lillebror.

Albin busar med Shiva

Vi myser och läser godnattsaga.

Det var här jag kom in och William sa till mig att Shivas öron var så mysiga att nusa. Han tar hennes öra och gosar under näsan. Hon luktar så gott mamma och hon är så mjuk. Visst är hon väl för go där hon ligger och låter honom dra och gosa hennes öron. Hon ser inte ut att må så dåligt där han har stoppat om henne med nallen i soffan.

William läser för pappa och Albin. Måste va en komedi!
Nu ska jag försöka vila en stund medans lillfis sover. Han har fått för sig att morgon är klockan 04:30. Jippie!

Natti natti.

Nu har jag vaknat, eller det var ett tag sen. Har hunnit dra på mig skidorna, sätta Albin i pulkan och åka några kilometer efter Arvidsjaursjön, så underbart härligt i detta väder att det kan jag inte beskriva annat än att det ger mig sinnesro och kraft. Det är så härligt med tystnad, ljudet av skidorna, hundarnas knatande i snön och vinden som musik en liten stund. Då var batterierna laddade och benen möra.
Sen har vi hämtat William och fikat ute i solen och åkt lite stjärtlapp. Kort och gott: En kanondag!
Alla nöjda och belåtna.


Albin 6 månader

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0