Hos dig är jag stark

Thumbnail
Älskade du, tänk vilken tur jag har att ha en sådan underbar man vid min sida.
Känns som om jag hittat tillbaka till Anna igen.
Många järn i elden och det trivs jag med.
Idag har jag och brudarna haft en underbar dag i skogen. La ett ganska långt spår till Shiva på torr tallhed.
Blandade spetsar långa raksträckor och nittiogradare. Hon gick så j...la bra. Hon höll sig i kärnan hela vägen och plockade pinnar. Jag blir så glad att jag skulle kunna sätta mig och gråta! Min tjej!!
Till lilla fröken Bästa gick jag hennes längsta och hitills svåraste spår. Hon fick en  trappa med en ofrivillig övergång av fotpasserare ca 4 apporter plus slut. Hon löste svårigheterna med bravur. Fina tjej. Syns ännu lite orutin i vinklarna men konstigt vore det väl annars. Hon gör en cirkel en meter i diameter i vissa av vinklarna. Pinnarna plockar hon varje gång. Brukar varva att gömma, binda fast och idag fick hon en väldigt liten apport som hon plockade. Duktiga tjejan! Måste gå över till spårlina nu för nu går hon hårt i spåret och det blir för kort med koppel och sele. Övergången klarade hon toppenbra. Hon stannade upp, vädrade åt båda håll, satte ner näsan i mina fotspår och fortsatte i kärnan.
Igen stolt som en tupp över mina tjejer. Brudarna och mina underbara pojkar är mina lyckopiller i livet!!
I helgen har vi varit vid skellefteåälven med husvagnen. Supermysigt och toppenväder. Vi har fiskat, badat, lekt och jag har tränat brudar.
Shiva fick ett M med en massa ofrivilliga övergångar av den fruktade BJÄRVEN! Hugaligen! Hon löste det, klart hon gör hon är ju min superTed! Lillan gick ett apellspår med övergång över grusväg. Ett tapp på första vinkeln. Det var så mörkt så jag hade svårt att vara till hjälp. Hittade vägen igen, något stora slag på gruset till en början men hon tog sig och gick sedan bra i kärnan. Duktig kicka!
William och Albin stortrivs med husvagnslivet eller det gör vi väl allihopa!
Wille lärde sig att göra bomben och Albin kom över skräcken att blöta mer än stortån, nu är vi vid vaderna.
Lördag kväll åkte vi till min kära syster och åt middag och sällskapade. Kvällen avslutades med vattenkrig!
I veckan har vi badat och cyklat och promenerat och bara njutit av det underbara vädret. Vilken sommar!
Nu kom en liten herre traskandes så nu måste jag mysa med mitt lilla hjärta!
Känner att stjärtlappen är nära!
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Blir så glad :) Välkommen tillbaka tjejen! Gissa om man blir varm i hjärtat av att läsa dina rader... JUPP :) Stor kram till er alla!

2011-08-05 @ 21:22:42
URL: http://www.dianastigens.se
Postat av: Anna

Fina du! The only way is up! Kram kram

2011-08-10 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0